11 november 2012

Tysta jag

Här går man och pluggar B&I och ändå får man inget att skriva om på sin bokblogg - normalt? Eller rättare sagt, har säkert massor att skriva om, om jag bara hade tid och ork, men det har jag inte. Har egentligen inte ens tid att skriva detta!
Skriver faktiskt just nu på min komplettering på VFU-uppgiften, som borde bli klar idag och skickas in. Imorn börjar jag på en ny kurs dessutom, redan inatt lägger de ut en uppgift i den nya kursen som ska bli klar redan nästa söndag och dan efter, på måndag, ska jag göra om-hemtentan i tre dar.
No rest for the wicked!

(Man ska inte börja plugga på universitet om man inte har lust att få ett fullspäckat schema med oftast översvåra uppgifter som aldrig tar slut!)

1 kommentar:

  1. Ja, jag har läst How to exterminate stupidity. Den är verkligen jättebra och jätteviktig! Och jättebillig, bara 149 kronor! http://litenupplaga.se/1198 är en viktig länk!!!

    SvaraRadera