18 juni 2011

Förbjuden kärlek fortsätter

Har läst ut Om jag kunde drömma (det gick ganska fort!) och har läst 131 sidor i När jag hör din röst, båda av Stephenie Meyer.
Åh, man blir ju så kär i Edward och nu i Jacob, om man kunde få träffa såna killar. *drömmer* Bella har tur hon!
Konstigt. Fast jag blev lämnad av min kille efter 5 år förra året, så känns det inte jobbigt att läsa om en tjej som träffar killar som blir kär i henne, det känns bara fnittrigt och spännande (kanske börjar komma över det nu?). Det är skönt att kunna läsa om kärlek utan att bli bitter. :-)
Dessutom handlar serien om mer än kärlek, om vänskap, familj, gemenskap, svartsjuka, längtan, saknad, avundsjuka, ja, om det mesta, alltså.
Och jag är lika kär i Twilight-serien fortfarande! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar