05 maj 2012

Kom över nånting vackert

Har suttit och kikat runt lite på Internet på Robin Hobbs böcker och blivit överlycklig flera gånger om över att det kommer ut fler böcker om samma värld som jag är så fäst vid, och att några karaktärer från de äldre böckerna kommer finnas i de nya böckerna - min lycka är gjord! ^^ (The Inheritance, en novellsamling som redan finns ute, och Blood of Dragons, fjärde boken i nya serien som kommer ut nästa år tydligen - woho!)
Och på nåt sätt (genom Robin Hobbs sida) kom jag till en annan sida där jag fann nånting vackert, massa otroligt vackra målningar, http://www.jackiemorris.co.uk/index.htm, och tydligen har hon som målat alla dessa vackra målningar gjort omslagen till några av Robin Hobbs böcker, om jag förstått det rätt. (Bara kolla hur hon har målat djuren, helt underbart!)
Ah, vad härligt det är med Internet ibland! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar