12 augusti 2010

Bokhoras sommarutvärdering

Bäst i sommar?
Det måste vara de böcker jag faktiskt har läst ut och fort, Mary av Leslie Pearse och Lida av Stephen King. Speciellt Lida var bra!

Sämst i sommar?
Hmm. Jag har svårt med att tycka nåt är sämst eller dåligt, oftast är det mig det är fel på, inte boken. ;-)

Vad har du helst läst på stranden?
Tyvärr, jag är ingen läsa ute-människa. Ute njuter jag av andra grejer.

Var har du läst mest?
På sängen, liggande eller sittande - perfekt! ^^

Har du haft nåt läsprojekt under sommaren som du lyckats eller misslyckats med?
Ganska många misslyckanden, ja. :-P Men det är för att jag har blivit för kräsen.

Nämn en ny bok som du har köpt i sommar!
Pestens tid av Stephen King må jag nog nämna, den längre versionen, sådetså!

Vad ser du fram emot att läsa i höst?
Ingen aning! Men helst vill jag läsa en bok som jag kommer älska och läsa ut fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar