28 augusti 2010

Dimmornas lek

Läser en bok av en författare som jag aldrig har läst nåt av och som är ganska ny, Dimmornas lek av Kate Morton. Jag har läst 170 sidor än så länge och jag älskar boken! Den är en sån där bok som passar mig rakt av! Det är underbart att hitta en sån bok, för nu för tiden är det svårt, tycker jag. Skulle vilja ligga på sängen och läsa Dimmornas lek, men plugget kallar... Suck!
Må dock säga det att trots Kate Morton kommer från och bor i Australien, så har hon gjort den rätta känslan över boken som handlar om England under 1900-talet - fantastiskt!

2 kommentarer:

  1. Kan rekommendera Den glömda trädgården av samma författare, som jag läste i somras! (Här kan du läsa: http://frue.bloggsida.se/bocker/sa-har-gick-de…mesterbockerna)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för tipset! Jag har dock redan den boken, så den är redan bestämd att läsas. :-D Jag slår vad om att den är superbra! ^^

    SvaraRadera