13 februari 2011

Besviken - slutar ge ut...

Jag är så besviken! (Har jag nämnt detta förut? Isf kommer det mer nu!)
Jag kan bara inte komma över att inga fler böcker kommer ges ut av Kate Atkinson och Robin Hobb, inte som det ser ut nu iaf... Vill ha mer av dem ju!
Tycker det mest är deckare och kriminalberättelser som kommer ut - piss och skit! Tvi! Tvi! Tvi! Börjar fundera på att bojkotta alla böckerna i den genren om detta fortsätter - jag protesterar! Jag protesterar! Det är mer än upprörande! Kanske ska gå så långt som att sluta köpa böcker på svenska och bara köpa böcker på engelska från Amazon - grr!
Hur kan man hellre vilja läsa böcker på knappt 200 sidor av Alex Schulman framför att läsa en enda bok av Robin Hobb som är tjock och fylld till bredden av sånt som får hela ens själ att sjunga? Jag blir så ARG! GRR!
MER BRA BÖCKER TILL FOLKET!

2 kommentarer:

  1. Haha. En stor guldstjärna till din ilska!

    Jag älskar iofs riktigt blodiga deckare, men jag gillar din upprördhet ändå. Och inte fan vill jag heller läsa små Schulmanböcker. Tvi var ordet!

    SvaraRadera
  2. Haha! Tack så mycket! ^^

    SvaraRadera