29 mars 2012

Ska jag skämma bort mig?

Det är torsdag, började jobba sent och slutade tidigt, börjar sent imorn och då är det fredag, har en hel helg då jag kan göra vad jag vill - perfekt för läsning! Perfekt för en bok man har längtat efter!
Funderar på att skämma bort mig och läsa I det förflutna av Kate Morton, en älsklingsförfattare. ^^ Oo, frestelsen är stor och så underbart frestande! Måste nästan falla för den.
Boken är inbunden och lång, historisk och full av hemligheter, en typisk älsklingsbok. Som en sån där choklad man bara inte kan låta bli att sluka. Mm. ^^
Blir ju bortskämd med att äta pizza idag också, så denna dag är nästan gjord för att falla för frestelser.
Jag har bestämt mig! Här kommer jag, I det förflutna!

2 kommentarer:

  1. Jag är inte så mycket för historiska romaner, gillar deckare, snabb- och lättläst, mest.
    Men jag gillar att besöka bokbloggar och läsa om vad andra läser - så det var kul att hitta hit :-)

    SvaraRadera