06 mars 2011

Dags för en stund med Dean Koontz?

Känner att det är dags för en stund med Dean Koontz nu, saknar hans böcker lite. Har flera olästa av honom, så det är bara att hugga in i nån - men vilken?
Har lite lust på nån av hans böcker som har några år på nacken, för sist jag läste en bok av honom var det en av de nyaste. Kikar lite på Gömstället och Draktårar just nu... Eller kanske Viskningar... Hmm. Vilken ska det bli?
För några år sen var jag helt uppslukad av Dean Koontz, men de senaste tre åren har det blivit torrt mellan oss. Dags att förändra det! För senaste boken jag läste av honom för några månader sen (Invasion) älskade jag! :-D Läste ut den fort, fort, fort. Vill bli kär i fler av hans böcker nu, sådetså!

3 kommentarer:

  1. Jag lyssnar på en Dean Koontz bok innan jag somnar :) Har fått cdspelare i sovrummet igen så blir en cd varje kväll innan det är dags att sova, väldigt mysigt faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Lät väldigt mysigt med en Dean Koontz varje kväll. :-D Jag ska börja läsa Gömstället, lät mest spännande och mest vad jag har lust med just nu. Läst den?

    SvaraRadera
  3. Det är det, fast lite svårt att somna sen :P.
    Jo den har jag läst, gillade den :)

    SvaraRadera