20 mars 2011

Kaffe med bulle

Satt nån timme i min härliga läsfåtölj - är på väg att läsa ut Labyrinten av Kate Mosse. Ska börja läsa Historikern av Elizabeth Kostova sen. Bara spännande böcker nu. ^^
Åt middag tidigt idag med mamma, så nu har jag en stor kopp kaffe med tre bullar till - åh, så gott! :-D Ska läsa slutet i Labyrinten medan jag smuttar kaffe och smaskar bulle.

Är tredje gången jag läser Labyrinten nu, första gången hängde jag ej med pga vissa omständigheter i mitt liv som hände, andra gången läste jag inte ut den pga att jag ju redan läst den en gång - men tredje gången gillt, som man säger! ^^
Den är värd att läsas riktigt pga att den tydligen ingår i en trilogi (Labyrinten, Kryptan och den tredje boken är inte gjord än). Spännande, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar