25 juli 2011

Längtar efter ro att läsa

Här sitter jag på min säng i mitt nästan tomma rum (eftersom vi flyttar imorn), efter att ha festat med min bästa kompis (som åker hem till Stockholm på torsdan) och Längtar Efter Ro Att Läsa...! Jag är inte klok! Här lever jag äntligen som i böckerna jag läser, ändå längtar jag efter att läsa böckerna istället. Jag är en sån nörd. :-P
Men det är länge sen jag hade ro nog att bara läsa, sommaren är fan inte en lästid för mig, speciellt inte när ens bästa kompis är här hemma och man är mitt inne i en flytt och samtidigt pluggar massa. Men ändå! Börjar få läskramp. (Känner mig lättirriterad också rent allmänt pga allt, vilket inte alls är bra) Måste börja läsa som vanligt snart, annars börjar jag må riktigt dåligt tillslut - känner mig själv väl.


















Åh! Så där ska mitt bibliotek vara, om jag hade ett. (I fantasin är den sån iaf ^^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar