04 augusti 2011

Är det verkligen sexigt?









Jag bara undrar: Är det verkligen sexigt?
Eller är det jag som inte riktigt når dit? Kan ibland tycka att man faktiskt är rätt och slätt en tönt bara. Haha! ;-)
Men det är lite på gränsen det där, är kanske som med allt annat, vissa tycker det och vissa tycker inte det.

Själv må jag snart ta tag i detta med att börja läsa igen - riktigt ordentligt! Gillar inte att småläsa då och då bara, vill ju lusläsa bok för bok. Må ordna upp mitt liv igen bara, så jag får tid och ork. Heja, heja!

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte heller förstå det. Men min pojkvän (som knappt läser själv) tycker att det är sexigt när jag sitter/ligger med en bok, så jag antar att vissa tycker det helt enkelt :P

    SvaraRadera
  2. Jo, det är nog så, antingen eller. :-)

    SvaraRadera