02 oktober 2011

Tidningen nr 1 är...

...Populär Historia!
Iaf för mig. :-) Prenumererat på den sen 2006 ungefär, och ledsnar aldrig.
Tar ett tag innan jag läser dem, men vad gör det - tillslut blir de ju lästa! Är faktiskt på nr 10/10, så ligger efter ett år. Men jag läser så otroligt mycket böcker, så det är därför. Också har jag pluggat ett bra tag, vilket gör så man har haft det att läsa också. Men nu har jag pluggat klart för ett tag, så nu ska jag försöka läsa lite mer tidningar och böcker. ^^
Gillar verkligen historia (men inte att plugga historia, det har jag kommit fram till :-P), gillar att läsa vad andra har forskat fram i historia, gillar att läsa om historiska människor, kända och okända, att läsa om historiska saker och ting, att läsa om historiska ställen (historiska krig är dock inget för mig). Ja, historia, det är grejer det! ^^
Så, den som gillar eller tom älskar historia - börja läs Populär Historia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar