04 november 2011

Nemi, oh, Nemi

Har aldrig varit en passionerad nörd för tidningsserier eller seriestrippar, men har alltid läst Nemi när jag väl kommit på det och kunnat. När jag var yngre, barn, så prenumererade min familj på Kalle Anka & Co-tidningen, så den läste jag ju då och då i nåt eller några år. Men det har som bara blivit nån gång, kanske för att jag är van att läsa böcker, vem vet.
Men så kom jag på att vad fan, varför köper jag inte alla böcker om Nemi av Lise Myhre, eftersom jag vill se och läsa Nemi, men det är inte samma sak att se en seriestripp nån gång jämfört med att kunna läsa några seriestrippar när man vill. Jag älskar att läsa böcker, så jag tror att läsa Nemi-böckerna kommer bli lika underbart. ^^

Köpte Stora boken om Nemi och Nemi 05-08, alltså fem stycken Nemi-böcker med alla delar, hittills - woho! :-D

2 kommentarer: