25 april 2012

Buffyfierad!

Varför har jag inte träffat Buffy och hennes vänner tidigare? :-O En serie precis i min smak ju! Förstår ingenting! Den har ändå funnits sen jag var 9 år - vart har jag hållit hus? Är redan, typ, kär i Angel, Spike, tom Xander och överförtjust i Willow och Giles och, typ, alla! ^^
Har försökt hitta en ny serie att älska, men det har inte gått nåt vidare i flera månader...! Men från och med nu är jag besatt av Buffy the Vampire Slayer. (Så om jag inte märks på ett bra tag, så är det för att jag är fastklistrad. ^^)
Och när jag är klar med den serien ska jag nog slå klorna i Angel - uppbokad riktigt rejält framöver, härligt! ^^

2 kommentarer:

  1. Älskar den serien äger alla på DVD och även spinoffserien Angel. Sååå bra och det spelar ingen roll hur många gånger man ser den, man älskar den ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag förstår det. Den är jättebra, fantastisk! ^^

      Radera