22 april 2012

Småsneglar på andra

Har nyss börjat läst En god gärning av Kate Atkinson, men småsneglar på andra böcker i bokhyllan (må påpeka att jag redan har läst denna bok, det är bara de böckerna av henne som inte är översatta till svenska som jag inte har läst än).
Är sugen på att läsa Den utstötte av Sadie Jones (har inte läst nån bok av henne än). Jag har också Små krig av henne och om hennes nya bok kommer på svenska ska jag införskaffa den med (jag bara vet att hennes böcker är i min smak - man ska smida medan järnet är varmt! ^^).
Sen ska jag också läsa I det förflutna av Kate Morton nån gång här (såg idag att hennes nya bok kommer ut i slutet av året - spännande! ^^).
Så många böcker, så lite tid (eller rättare sagt: Så många böcker, så lite tid man tar sig för att läsa dem för att göra gud vet vad!).

1 kommentar:

  1. Vargnatts bokhylla24 april 2012 kl. 15:48

    Ja eller hur! Vore underbart att ha ^^

    SvaraRadera