24 juni 2010

Böcker som utgått...

...men utges igen - älska!

Jag blir alltid lika överlycklig när böcker man velat läst länge på svenska, men som inte funnits att läsa på ett bra tag, utges helt plötsligt! Det är som julafton med julmat och julpaket en helt vanlig dag i maj, wewewe! :-D

Just nu tänker jag på utgivningen med böcker av Stephen King. De har börjat gett ut massa böcker han gjorde på 70- och 80-talet igen. Jättebra för en gröngöling som mig! ^^
Jag har än så länge införskaffat Död zon, Det, Lida (som jag snart har läst ut!) och Carrie. Snart ska jag införskaffa Eldfödd och Pestens tid (den kompletta och oavkortade versionen - woho!).

Dessutom har de börjat gett ut böcker av Kerstin Ekman och Lesley Pearse, som jag har märkt än så länge. Det kanske kommer mera! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar