27 december 2010

Nu smyger saknaden på mig

Buhu! Nu smyger saknaden efter Harry Potter på mig, det känns liksom fel just nu.
Började ju läsa serien för nån månad sen, jag tror jag började läsa den redan innan mamma och pappa separerade, så det kan ju vara det att helt plötsligt kommer allting över mig på samma gång, två trygga saker som plötsligt bara är borta. Samt att julen är över för denna gång. Också är det snart precis ett år sen Martin lämnade mig.
Buhu! Allt på en gång!
Jag behöver hitta nåt annat tryggt just nu och luta mig mot (trots att jag har börjat läst Narnia-serien, kanske lite för fort efter att jag slutade läsa Harry Potter-serien, hmm). Kanske ska se en film som bryggar över avståndet lite? Eller finns det nåt annat tips på hur man kommer över en bra serie eller bok man nyss läst? Hmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar