17 december 2010

Yes! Äntligen har jag kommit dit!

WOHO! Äntligen läser jag den näst sista boken i Harry Potter-serien, Harry Potter och Halvblodsprinsen. Fy för att vara så bra! :-D
Har äntligen kommit fram till att den här boken och Harry Potter och Dödsrelikerna är de bästa i serien - punkt! Varför? Hmm. Det är nåt väldigt moget och insiktsfullt i dem, som inte syns helt likadant i de andra böckerna i serien, känslor och tankar man haft förut får man börja fundera på - rätt eller fel? Väldigt bra! Väldigt spännande! Och äntligen börjar kärleken flöda - vilket jag älskar, of course. ;-)
Samtidigt som jag bara har väntat och längtat efter att komma till den här boken och den sista, så börjar jag redan få separationsångest... Kan inte få noog! AAAH! Ge mig meer! Men, men. Om det aldrig tar slut kan man aldrig uppskatta det helt och hållet, eller hur? :-P
To Potterworld!

PS. Jag har sett den nya Harry Potter-filmen på bio - och den var så jäävla braa! :-D Längtar till nästa del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar